Salgs- og returvilkår

Oplysninger om virksomheden.

Selskabets juridiske navn: Rhinix ApS.

Juridisk struktur: Aktieselskab (på dansk “Anpartsselskab”).

Dansk virksomhedsregistreringsnummer: 33872305

Registreret Adresse: Tulipanvej, 8240 Risskov

Telefon: + 45 2089 0203

E-mail: info@rhinix.com

Bestille.

Du kan kun bestille produkter fra www.rhinix.com og tilknyttede websteder.

Du er altid velkommen til at kontakte os via e-mail (info@rhinix.com) eller telefon (+4520890203), hvis du har spørgsmål i forbindelse med din ordre.

Priserne er med forbehold for daglige ændringer. Standardvalutaen er slået til www.rhinix.com er euro. Salgskontrakten mellem dig og Rhinix er på engelsk, når du handler videre www.rhinix.com . Bemærk venligst! Du skal være fyldt 18 og have et af vores accepterede kreditkort for at kunne handle på www.rhinix.com eller nogen af ​​vores tilknyttede websteder.

Sådan handler du på Rhinix.

Følgende trin er nødvendige for at gennemføre et køb på vores websted.

Bestem din Rhinix-næsefilterstørrelse.

Vælg det antal pakker, du ønsker at købe, og tilføj dem til din indkøbskurv.

I din kurv kan du vælge din valuta (standardvalutaen er EUR), priserne opdateres automatisk til den nye valuta.

Du kan ændre antallet af pakker i forskellige størrelser direkte i din indkøbskurv.

Fortsæt til kassen, når du er tilfreds med din indkøbskurv.

Udfyld dine personlige oplysninger. Bemærk venligst! Udfyld omhyggeligt navn og adresse.

Gennemgå din ordre og udfyld dine kreditkortoplysninger

Accepter Rhinix's salgs- og returbetingelser.

Sørg for, at dine personlige oplysninger inklusive dine kreditkortoplysninger er udfyldt korrekt, og klik på knappen "Afgiv ordre".

Du vil inden for få minutter modtage en ordrebekræftelse via den e-mail, du har skrevet. Bemærk venligst! Det er vigtigt, at mailen er korrekt, da du ikke modtager en ordrebekræftelse, hvis mailen ikke er korrekt.

Betaling.

Rhinix bruger Shopifys gateway til at udføre betalinger. Se venligst betalingsmuligheder nederst på siden.

Rhinix debiterer ikke dit kreditkort, før din ordre er afsendt.

Prisændringer.

Rhinix forbeholder sig retten til at ændre priserne for produkter, der vises i Rhinix Store til enhver tid, og til at rette prisfejl, der kan opstå utilsigtet. Eventuelle prisændringer vil ikke påvirke en ordre, der allerede er blevet accepteret af Rhinix. I tilfælde af en prisfejl vil vi give dig besked om fejlen og give dig mulighed for enten at fortsætte med transaktionen til den korrekte pris eller annullere din ordre uden omkostninger for dig.

Ordrebekræftelse.

Bemærk venligst! Inden for et par minutter efter, at vi har modtaget din ordre, sender vi dig en ordrebekræftelse via e-mail. Du bør sikre dig, at oplysningerne på din ordrebekræftelse inklusive dine kontaktoplysninger er korrekte. Du bør kontakte Rhinix med det samme, hvis ordrebekræftelsen er mangelfuld, eller du ønsker at ændre din ordre. E-mailen med ordrebekræftelse betyder ikke vores accept af din ordre; vi bekræfter blot, at vi har modtaget din ordre. Når vi har behandlet din ordre, fået dit kreditkort godkendt og klargjort din ordre til forsendelse, sender vi dig en e-mail om, at vi har accepteret din ordre, som vil indeholde forsendelsesoplysningerne (e-mailen "Din ordre er fuldført"). Beslutningen om at acceptere din ordre er efter vores eget skøn. Fordi vi vil sikre os, at vi har dit produkt tilgængeligt, accepterer vi ikke din ordre, før vi har klargjort dit produkt til forsendelse. I de fleste tilfælde vil dette være inden for to hverdage for varer, der er på lager. Når vi har sendt, og du har modtaget ordreaccept-e-mailen, vil Rhinix have indgået en kontrakt med dig (vi vil inkludere de vigtigste vilkår i kontrakten i e-mailen "Din ordre er fuldført"). Det eneste, der er tilbage på det tidspunkt, er, at vi leverer produktet/produkterne til dig, hvilket vi vil gøre med det samme, så du kan begynde at nyde det/de fantastiske produkt(er), du har købt i Rhinix Store.

Forsendelse og levering.

Vi sender typisk din ordre inden for to hverdage, hvis produkterne er på lager.

Forsendelsespriser vil tydeligt fremgå af kassen.

Vi sender til den adresse, du har angivet, da du bestilte.

Rhinix forbeholder sig alle rettigheder til at opdele en enkelt ordre i flere forsendelser efter eget skøn (for eksempel kan vi gøre dette med større ordrer). Skulle vi beslutte os for at opdele din ordre i flere forsendelser, sender vi dem naturligvis på samme tid, men det kan medføre, at forsendelserne ankommer på forskellige dage.

Bemærk venligst, at den faktiske levering af din ordre kan blive påvirket af mange begivenheder uden for Rhinix' kontrol, når den forlader vores faciliteter. Vi vil dog give dig besked om væsentlige forsinkelser og samarbejde med dig for at sikre en problemfri levering. Da Rhinix sørger for forsendelsen af ​​de produkter, du køber i RHINIX Store, overgår risikoen for tab eller beskadigelse af produktet/produkterne til dig, når du eller en af ​​dig udpeget person kommer i fysisk besiddelse af produktet( s).

Rhinix forbeholder sig alle rettigheder til at ændre forsendelsespriserne efter vores eget skøn og uden varsel. Eventuelle prisændringer vil ikke påvirke en ordre, der allerede er blevet accepteret af Rhinix. I tilfælde af en prisfejl vil vi give dig besked om fejlen og give dig mulighed for enten at fortsætte med transaktionen til den korrekte pris eller annullere din ordre uden omkostninger for dig.

Undersøg dine produkter ved levering.

Sørg for, at produkterne er uskadte, når du modtager dem.

Den udvendige emballage kan blive ødelagt under forsendelsen, men hvis produkterne stadig er i deres forseglede emballage, burde dette ikke være et problem.

Hvis du oplever et problem, bedes du kontakte RHINIX på e-mail ( info@rhinix.com ) eller på telefon: +4520890203.

Garanti.

Rhinix giver en to-årig begrænset producentgaranti mod fejl i materialer og udførelse for alle Rhinix-produkter.

Det betyder, at du er berettiget til at få dine produkter ombyttet, pengene refunderet eller et passende prisafslag afhængigt af en vurdering af den konkrete situation.

Garantien er på betingelse af, at reklamationen er berettiget, og at defekterne ikke er forårsaget af uhensigtsmæssig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd.

Du skal gøre krav på din garanti inden for en rimelig tidsramme efter at have bemærket fejlen/defekterne med produktet.

Rhinix refunderer alle rimelige forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering af et produkt, som du gør krav på garanti for, så længe garantien er berettiget.

Hvis du ønsker at gøre brug af garantien, bedes du sende en e-mail med en beskrivelse af defekten til info@rhinix.com inklusive dit ordrenummer. Skriv venligst "Online garanti" i e-mailens overskrift. Rhinix vil bekræfte modtagelsen af ​​din e-mail og sende dig en beskrivelse af de næste trin i processen. Bemærk venligst! Vi modtager ikke pakker, der returneres ved brug af Afhent ved levering eller lignende.

Husk at produkterne altid skal sendes i forsvarlig emballage (f.eks. en boblekuvert). Sørg for at få en kvittering, når du sender en pakke til os, da vi så kan refundere dine forsendelsesomkostninger i forbindelse med garantikravet.

Retur med undtagelser.

Du har ret til at annullere din ordre eller returnere et produkt uanset årsag. For at returnere et produkt købt fra Rhinix-butikken skal du sende din hensigt om at returnere eller annullere til os når som helst før datoen 14 dage efter den dato, du eller en person angivet af dig, erhvervede fysisk besiddelse af produktet/produkterne. Hvis du har bestilt flere produkter i samme ordre, bedes du sende din hensigt om at returnere til os når som helst før datoen 14 dage efter den dato, hvor du eller en person angivet af dig, fik fysisk besiddelse af det sidste produkt i ordren. For at udøve disse rettigheder behøver du kun give os et klart udtryk for din hensigt om at returnere et produkt eller annullere en ordre.

Du kan give os besked ved enten at sende en e-mail til info@rhinix.com eller ring til telefonnummeret + 45 20890203. I e-mail-overskriften angiv venligst: "Online Return".

Når du har givet os besked om din hensigt om at returnere, skal du blot returnere produktet med den originale kvittering og original emballage inden for 14 dage. Når vi afhenter produktet eller, i tilfælde af at du leverer produktet til fragtmanden, modtager vi produktet eller bevis på, at det er blevet afsendt; vi giver dig en refusion baseret på den oprindelige betalingsmetode inden for 14 dage.

Bemærk venligst, at du ikke må returnere følgende, undtagen i tilfælde af defekt eller manglende overensstemmelse:

Af hygiejnemæssige årsager frasiger du dig ret til at returnere produkter, hvis næsefiltrene fjernes fra den forseglede emballage.

Din returret er kun gældende, så længe produkterne returneres i samme stand og mængde som bestilt.

Du skal betale alle omkostninger forbundet med returnering af produkterne til Rhinix.

Hvis produktet er beskadiget, kan vi modregne beløbet for din refusion med den formindskede værdi af produktet.

Du kan sende produkterne til:

RHINIX ApS

Tulipanvej 8, DK-8240 Risskov.

Bemærk venligst! Rhinix vil bekræfte modtagelsen af ​​et returneret produkt via e-mail. I denne e-mail vil vi beskrive de næste trin i returneringsprocessen.

Bemærk venligst! Vi modtager ikke pakker, der returneres ved brug af Afhent ved levering eller lignende.

Bemærk venligst! Det er vigtigt, at du ikke åbner den forseglede emballage til Rhinix næsefiltrene, hvis du ønsker at returnere produkterne. Hvis den forseglede emballage er blevet åbnet, giver du afkald på din ret til at returnere produkterne.

Sidst opdateret: 20210521.

Rhinix kan opdatere sine salgs- og returbetingelser fra tid til anden. Når vi ændrer politikken på en væsentlig måde, vil en meddelelse blive offentliggjort på vores hjemmeside sammen med de opdaterede salgs- og returvilkår.