Handelsbetingelser

 

Generelle oplysninger om virksomheden.

Virksomhedens juridiske navn er RHINIX ApS.

Selskabsform: Anpartsselskab.

CVR Nummer: 33872305

Adresse: Otte Ruds Gade 34 2th, DK-8200 Aarhus N.

Tlf: + 45 2089 0203

Email: info@rhinix.com

 

Bestilling.

Du kan udelukkende bestille varer via hjemmesiden. Skulle du have spørgsmål til din bestilling, er du altid velkommen til at sende os en mail på info@rhinix.com eller ringe på tlf 20890203.

 

Alle priser på www.rhinix.dk er inklusive moms og andre afgifter.

Priserne er dagspriser og oplyst i DKK.

Når du handler på www.rhinix.dk indgås aftalen på dansk.

Du modtager automatisk en kopi af din ordrebekræftelse, når du bestiller.

Bemærk! For at handle på www.rhinix.dk skal du være fyldt 18 år og have elektronisk købekort.

 

Sådan handler du hos RHINIX.

Et køb hos RHINIX foretages gennem følgende trin:

Beslut hvilken størrelse af RHINIX næsefilteret, du har brug for.

Vælg antal og læg dem i indkøbskurven. Gå herefter til kassen.

Du kan ændre antallet af den størrelse/de størrelser du har brug for direkte i kurven.

Indtast dine personlige oplysninger. Vær omhyggelig med navn og adresse.

Vælg betalingsmåde.

Godkend RHINIX’s handelsbetingelser.

Tjek at alle dine indtastede oplysninger er korrekte og bekræft herefter købet.

 

Du vil i løbet af få minutter modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail. Det er vigtigt, at din e-mailadresse er korrekt indtastet, ellers modtager du ikke ordrebekræftelsen.

 

Betaling.

På RHINIX kan du betale med:

Visa

Mastercard

Maestro

 

Købstransaktionen sker via en SSL-krypteret forbindelse hos Braintree Payment Solutions LLC.

RHINIX trækker først pengene, når varen er afsendt.

Prisændringer.

Du betaler den pris, der gælder på bestillingstidspunktet.

RHINIX forbeholder sig retten til at ændre priserne på vores produkter uden forudgående varsel og til at rette eventuelle fejl i priser oplyst på vores hjemmeside.

I tilfælde af at det har været muligt at bestille varer med en fejlagtig pris, vil vi kontakte dig og spørge om du fortsat ønsker at købe vores produkter til den rigtige pris eller om du ønsker at afbryde dit køb.

 

Ordrebekræftelse.

Indenfor få minutter vil du modtage en ordrebekræftelse sendt til den e-mail som du har opgivet. Når du modtager din ordrebekræftelse, skal du kontrollere, at den stemmer overens med din bestilling, samt at dine kontaktoplysninger er korrekte. Hvis du opdager fejl i ordrebekræftelsen, eller hvis du har ændringer til din ordre, beder vi dig kontakte RHINIX med det samme.

Ordrebekræftelsen er ikke et udtryk for at vi har accepteret din ordre. Når dit kreditkort er blevet accepteret og vi har ekspederet din ordre og klargjort den til forsendelse, sender vi dig en ny e-mail, hvor vi accepterer din ordre. Det er ene og alene vores beslutning, om vi ønsker at acceptere din ordre. Før vi accepterer den, vil vi gerne være helt sikre på, at vi har de produkter tilgængelig, som du har bestilt, så derfor accepterer vi ikke ordren, før vi har forberedt produkterne til forsendelse. Når vi har sendt og du har modtaget en e-mail om, at ordren er ekspederet og afsendt, kan købet betragtes som fuldendt. Det eneste der mangler, før du kan begynde at bruge vores næsefiltre er, at produkterne skal leveres til den adresse du har angivet.

Levering sker med Post Danmark. Leveringstiden er 1-3 hverdage (for forsendelse leveret i Danmark)

Vi leverer til Danmark og sender til den adresse, du har ønsket i forbindelse med bestillingen.

 

Der pålægges et leveringsgebyr på DKK 22,- per ordre uanset antal pakker og uanset hvilket land vi skal sende pakkerne til.

RHINIX forbeholder sig ret til at dele ordrer flere forsendelser (ved > 2 pakker), alt efter hvordan vi finder at det giver bedst mening. Deler vi din ordre i flere forsendelser, bliver de selvfølgelig afsendt på samme tidspunkt, men det kan godt betyde, at der går en dag imellem levering af pakkerne.

RHINIX forbeholder sig ret til at ændre fragtpriserne uden varsel. Alle prisændringer vil ikke påvirke allerede afgivne ordre. Hvis der er fejl i priserne, vil vi kontakte dig, og du kan tage stilling til, om du stadig ønske produkterne til de rigtige priser eller om du ønsker at afbryde dit køb.

 

Kontroller varerne ved modtagelsen.

Når du modtager dine varer, skal du kontrollere, at pakken er ubeskadiget. I modsat fald skal du kontakte RHINIX på e-mail info@rhinix.com eller tlf 20890203.

 

Reklamationsret.

Når du handler på RHINIX, har du 24 måneders reklamationsret.

Det betyder, at du kan få varerne ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette er betinget af, at reklamationen er berettiget, samt at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres indenfor rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Reklamationen vil altid være rettidig, hvis der reklameres indenfor to måneder, efter at mangler er opdaget.

RHINIX refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, bedes du først sende en beskrivelse af fejlen til info@rhinix.com og oplyse dit ordrenummer. I emnefeltet bedes du skrive ”web-reklamation”. RHINIX kvitterer pr. mail og sender en beskrivelse af reklamationens videre forløb. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage (fx en boblekuvert). Sørg for at få en kvittering for afsendelse, så RHINIX kan tilbagebetale dine fragtomkostninger

 

Fortrydelsesret med undtagelser.

I henhold til forbrugeraftaleloven har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på RHINIX. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde.

Af hygiejneårsager bortfalder din fortrydelsesret, hvis du tager et eller flere af næsefiltrene ud af deres forseglede blisterpakning.

Når fortrydelsesretten benyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur. Varen kan sendes til:

RHINIX ApS

Otte Ruds Gade 34 2th.

DK-8200

Det er tilstrækkeligt, at du inden fristens udløb har overgivet det modtagne til postvæsenet eller en anden virksomhed, som har påtaget sig forsendelsen til RHINIX.

RHINIX foreslår, at du gemmer kvitteringen for at have overgivet varen til postvæsenet m.v. rettidigt.

Hvis du fortryder dit køb, tilbagebetales købesummen til dig ved overførsel til din bankkonto. Det sker, når RHINIX har fået varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen (se ovenfor). Det er vigtigt, at du oplyser dit registreringsnummer og kontonummer.

Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken. Vedlæg gerne kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for den bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af eventuel forudgående korrespondance m.v.

RHINIX kvitterer pr. mail, når den vare, der returneres, er modtaget. Mailen vil også indeholde en beskrivelse af det videre forløb.

Bemærk! RHINIX modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Bemærk! Blisterforseglingen på næsefilterpakken/-pakkerne skal være ubrudt for at du kan benytte fortrydelsesretten. Er den ikke det, er varen ikke i væsentligt samme stand og fortrydelsesretten bortfalder af hygiejneårsager.

 

Sikkerhed ved betaling på nettet.

RHINIX fungerer i samarbejde med Braintree Payment Solutions LLC.

Vi beskytter de data, der transporteres via nettet i forbindelse med køb, ved hjælp af SSL-kryptering (Secure Socket Layer). Hverken RHINIX eller andre har mulighed for at se dine data.

Så længe du søger på RHINIX’s hjemmesider for at lære om produktet og vælge dine varer, er der ingen kryptering. Idet du skal indtaste dine betalingsoplysninger, kreditkortnummer, udløbsdato m.v., går du ind i et såkaldt ”sikkert” område. Her er oplysningerne krypterede og dine oplysninger er dermed beskyttede.

Hos Braintree Payment Solutions LLC bliver kreditkortoplysningerne valideret, det vil sige undersøgt for, om kortet er spærret eller andet, der gør det ugyldigt. Hvis alt er i orden, gives der melding til dig som køber om, at din ordre er bekræftet. Braintree Payment Solutions LLC håndterer kortdata, og de kan reservere et beløb til senere overførsel, når din ordre er ekspederet. Når bestillingen er sendt videre til Post Danmark, overføres det reserverede beløb til vores konto hos Braintree Payment Solutions LLC.

 

Forbehold.

RHINIX tager forbehold for tastefejl, prisændringer og udsolgte varer. Alle priser på www.rhinix.dk er inklusive moms og øvrige afgifter i DKK.

 

Sidst opdateret: 20140626